English

نتایج نخستین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام شد

از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش‌شده در اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.

 نتایج نخستین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج

، نخستین حراج عمومی سکه طلای مرکز مبادله ایران با عرضه سکه ربع بهار آزادی در روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش‌شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین‌شده توسط عرضه‌کننده، هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار  تومان به برندگان تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید:

عرضه سکه‌های بدون تاریخ در حراج امروز به زمان دیگری موکول شد

نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع‌رسانی شده و ضمنا از طریق حساب کاربری متقاضیان در سامانه معاملات سکه طلا قابل دسترس است.

با توجه به انجام معاملات براساس روش حراج، به متقاضیان توصیه می‌شود جهت ثبت قیمت  در حراج روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه و سایر حراج‌های بعدی، به دستورالعمل‌های مربوطه که در سایت مرکز مبادله ایران اطلاع‌رسانی شده، مراجعه کرده و فرآیند ثبت پیشنهاد قیمت را به دقت انجام دهند.

لازم به ذکر است، سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‌ از‌ پیش‌ تعیین‌‌شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‌ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است. توجه داشته باشید که ثبت قیمت پایین نامتعارف باعث برنده نشدن متقاضی می‌شود.

علاوه بر این، متقاضیان شرکت در  دومین حراج مرکز مبادله ایران، از امروز تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه می‌توانند نسبت به طی مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه اقدام کنند. درخواست می‌شود مردم در زمان مناسب و با پرهیز از موکول کردن ثبت‌نام به ساعات پایانی حراج، اقدام به ثبت‌نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه