English

سایت مرکز مبادله همزمان با آغاز حراج سکه مختل شد

در حالی که قرار بود مرکز مبادله امروز ساعت ۱۲ حراج سکه را در سایت خود آغاز کند، این سایت اکنون قابل دسترس نیست و این موضوع از سوی مسئولان مربوطه در حال بررسی است.

سایت مرکز مبادله همزمان با آغاز حراج سکه مختل شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حراج ربع‌ سکه‌های ضرب ۸۶ بانک مرکزی قرار بود امروز از ساعت ۱۲ در سایت مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir آغاز شود؛ اما این سایت در حال حاضر از دسترس خارج شده است.

بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با رسانه‌ها علت اختلال سایت حراج سکه را بالا بودن تقاضای مردم برای احراز هویت و ثبت سفارش اعلام کرد و گفت: به همین منظور بنا شد که زمان احراز هویت تا ساعت 15 تمدید شود.

او ضمن تأکید براینکه حجم ثبت سفارش و احراز هویت بسیار بالاست، گفت: از ساعت 12 تا 15 متقاضیان باید سفارش گذاری می کردند ولی به دلیل حجم بالای تقاضا تصمیم گرفته شد تا مهلت احراز هویت نیز تا ساعت 15 تمدید شود.

 

بیشتر بخوانید:

عرضه سکه‌های بدون تاریخ در حراج امروز به زمان دیگری موکول شد

 

وی با تأکید براینکه مردم همزمان می توانند احراز هویت را با ثبت سفارش انجام دهند، گفت: الان احراز هویت بسته نشده است؛ ولی مردم عجله نکنند اگر امروز فرصت احراز هویت نشد در حراج بعدی شرکت کنند. زمان حراج بعدی بزودی اعلام می شود.

پیش از این مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرده بود که عرضه سکه در مرکز مبادله امروز ۱۳ اسفند آغاز می‌شود و عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران در این حراج شرکت کنند. در این مرحله فقط ربع سکه طلا با ضرب سال ۱۳۸۶ عرضه می‌شود و زمان عرضه سکه های بدون تاریخ بانک مرکزی به زمان دیگری موکول شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه