English

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

انتخاب نمایندگان تراز انقلاب اسلامی مکمل اقدامات دولت خواهد بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه ابراز داشت: انتخاب نمایندگان تراز انقلاب اسلامی در این دوره به عنوان مکمل ظرفیت‌های بخش اجرایی کشور و مکمل اقدامات دولت حتما کمک می‌کند ما بتوانیم برای مردم معیشت بهتر و آسایش بیشتر و برای کشور رشد اقتصادی بالاتری را رقم بزنیم.

انتخاب نمایندگان تراز انقلاب اسلامی مکمل اقدامات دولت خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج

، داوود منظور صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بعد از ۲۲ بهمن شاهد حماسه دیگری از سوی مردم عزیزمان هستیم. این حضور پرشور نشان می‌دهد که مردم همیشه در صحنه بوده و هستند و خواهند بود. پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری امروز کاملا مشهود است.

وی افزود: الان هم که در حوزه معیشت با دشواری‌هایی مواجه بودیم به ویژه در دو سال گذشته به تدریج شرایط برای بهبود اقتصاد در حال فراهم شدن است و ما در سال جاری شاهدیم که نرخ رشد اقتصادی به ۶.۷ درصد در ۹ ماه اول و نرخ تورم نقطه به نقطه ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده و نرخ بیکاری به کمتر از ۷ درصد کاهش پیدا کرده است و تمام اینها نشان می‌دهد که دولت توانسته با وجود همه محدودیت‌هایی که وجود دارد به طرف یک اقتصاد پایدار و یک معیشت بهتر برای مردم حرکت کند.

منظور با بیان اینکه الان ما در همه حوزه ها در حال خلق رکوردهایی هستیم که مثال‌زدنی است، یادآور شد: در حوزه بهداشت، میزان خدماتی که ارائه می‌شود و پوشش بیمه‌ای که الان به صورت رایگان به ویژه برای پنج دهک اول و پوشش بیمه پایه برای همه مردم اتفاق می‌افتد و خدمات گسترده‌ای که ما در حوزه سلامت و بیمارستان‌سازی‌ها و تخت‌های بیمارستانی جدید در سال جاری داشتیم و همچنین در حوزه آموزش و پرورش ملاحظه می‌کنید که الان ما تعداد مدرسه سازی‌هایی که اتفاق افتاده نسبت به دوره‌های گذشته از یک شتاب بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: رشد تولید علم و مقالات علمی و جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها از دیگر رویکردهایی است که ما در حوزه آموزش عالی داریم. در حوزه‌های زیربنایی امروز کشورمان به کارگاه توسعه زیرساخت‌ها تبدیل شده و در همه استان‌ها ما طرح‌هایی را افتتاح می‌کنیم. در حوزه‌های جاده‌ای، ریلی و بخش نیروگاهی و صنعت پتروشیمی همه اینها نشان می‌دهد که با وجود همه محدودیت‌هایی که وجود داشته تشکیل سرمایه و سرمایه‌گذاری در کشور شتاب گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از چندین سالی که تشکیل سرمایه خالص در کشور منفی بود، در سه سال گذشته شاهد مثبت شدن روند تشکیل سرمایه خالص در کشور هستیم. مطمئنیم که با تدابیری که در برنامه پنج ساله هفتم اندیشیدیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که برای سال آینده در بودجه انجام گرفته، حتما شرایطی اتفاق خواهد افتاد که به مراتب از آنچه در سه سال گذشته داشتیم بهتر خواهد بود.

منظور در پایان گفت: انتخاب نمایندگان تراز انقلاب اسلامی در این دوره به عنوان مکمل ظرفیت‌های بخش اجرایی کشور و مکمل اقدامات دولت حتما کمک می‌کند ما بتوانیم برای مردم معیشت بهتر و آسایش بیشتر و برای کشور رشد اقتصادی بالاتری را رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه