English

وزیر جهادکشاورزی:

شعار ما تولید برای صادرات است

وزیر جهاد کشاورزی ابراز داشت: برای صادرات هیچ محدودیت را نخواهیم گذاشت و محصول زارعی باغی و دامی را هیچ‌گاه محدود نکرده ایم و شعار ما این است که تولید کنیم برای صادرات چرا که این امر ضرورت دارد.

شعار ما تولید برای صادرات است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد علی نیکبخت با اشاره به اینکه ۱۲۲ میلیون لیتر مترمکعب، ظرفیت آبخیزداری در کشور که ۲۰ میلیون آن انجام گرفته است، گفت: عدالت در دولت مردمی حکم می‌کند که به این مناطق بیشتر توجه شود و اینجا قول می‌دهم سقف اعتبارات آبخیزداری در این منطقه افزایش خواهد یافت.

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در جمع بهره برداران و تشکل‌های بخش کشاورزی شهرستان رودان با اشاره به پتانسیل‌های کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: آبخیزداری یعنی تولید آب و در عملیات‌های آبخیزداری با ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مکعب آب را ذخیره می‌کنند و ۱۲۲ میلیون متر مکعب استعداد کشور بود که ۲۰ میلیون آن انجام شده و در کشور این دانش بومی شده است.

نیکبخت گفت: استان هرمزگان استعداد فراوانی در حوزه آبخیزداری را دارد.

وی با اشاره به طرحهای شیلاتی و صنایع تبدیلی، خاطرنشان‌کرد که هر چه در توان داشته باشیم خواهیم گذاشت تا در استان‌های جنوبی گلخانه ها توسعه داشته باشد که لازمه آن صنایع تبدیلی است.

وی ادامه داد: برای صادرات هیچ محدودیت را نخواهیم گذاشت و محصول زارعی باغی و دامی را هیچ‌گاه محدود نکرده ایم و شعار ما این است که تولید کنیم برای صادرات چرا که این امر ضرورت دارد.

در این نشست حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان ضمن تشکر از حضور نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در استان، درخواست‌های کشاورزان این منطقه را بیان داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه