English

واریز سود جاری و سنواتی ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار

براساس اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در هفته چهارم دی ماه سال جاری حاکی است که ۱۱ ناشر سود جاری و سنواتی ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به حساب سجام ذینفعان واریز شد.

واریز سود جاری و سنواتی ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار
به گزارش خبرگزاری موج

، بر اساس اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مورد جزئیات واریز سود سهامداران در هفته چهارم دی ماه سال جاری حاکی از آن است که 11 ناشر سود جاری و سنواتی 325 هزار و 136 سهامدار را که شامل یک هزار و 100 میلیارد تومان می شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

 

واریز سود جاری ۶ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، 6 شرکت « سرمایه‌ گذاری‌ البرز، داروپخش‌ ، داروسازی‌ شهی دقاضی، سرمایه‌ گذاری‌ پارس‌ توشه‌، مجتمع‌ صنایع‌ و معادن‌ احیاء ‌سپاهان، قند تربت‌ حیدریه» سود جاری 105 هزار و 901 سهامدار که شامل 762 میلیارد و 473 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

 

واریز سود سنواتی ۵ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، 5 ناشر« پلاستیران، سیمان ‌آبیک، معدنی ‌وصنعتی ‌چادرملو، گروه‌ دارویی ‌برکت، سرمایه‌ گذاری‌ سپه» سود سنواتی 219 هزار و 235 سهامدار که شامل 339 میلیارد و 575 میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می دهد که از ابتدای سال 1402 تا پایان هفته چهاری دی ماه، سود جاری و سنواتی 761 ناشر شامل 103 هزار و 954 میلیارد تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه