English

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با خبرگزاری موج:

آینده بازار طلا به عرضه سکه و شمش توسط بانک مرکزی گره خورده است

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: موضوع مهمی که می‌تواند تأثیر زیادی بر بازار طلا داشته باشد، این است که ببینم جزئیات اخبار عرضه شمش و توزیع سکه ازجمله زمان عرضه، نحوه و شرایط ثبت‌نام، قیمت سکه و شمش ثبت‌نامی و... به چه شکل خواهد بود.

آینده بازار طلا به عرضه سکه و شمش توسط بانک مرکزی گره خورده است

نادر بذرافشان رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج در رابطه با پیش‌بینی بازار طلا در این هفته و هفته آینده اظهار کرد: از اواسط هفته گذشته روند افزایش قیمت‌ها شروع شد و روز یکشنبه به اوج قیمت خود رسید اما با اعلام خبر توزیع سکه جدید و بدون تاریخ و همچنین خبر فروش شمش طلا در مرکز مبادلات طلای  ارز و ایران، روند کاهشی شد اما هنوز به قیمت قبلی که پیش از افزایش قیمت‌های اخیر داشت، نرسیده است.

وی ادامه داد: با اعلام این اخبار، سکه حدود دو میلیون و 200 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار هم 37 هزار تومان کاهش پیدا کرد. امروز هم نسبت به روز گذشته یک کاهش قیمت را داشته‌ایم.

 

بیشتر بخوانید:

عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ایران برای نخستین بار انجام شد

 

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: حال باید ببینیم که سمت و سوی بازار جهانی به کدام سمت است و بازار ارز در داخل کشور به چه شکل پیش می‌رود. موضوع مهم دیگر که می‌تواند تأثیر زیادی بر بازار داشته باشد، این است که ببینم جزئیات اخبار عرضه شمش و توزیع سکه ازجمله زمان عرضه، نحوه و شرایط ثبت‌نام، قیمت سکه و شمش ثبت‌نامی و... به چه شکل خواهد بود.

بذرافشان گفت: به عقیده بنده اگر در بازار جهانی تغییر خاصی نداشته باشیم و مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز و عرضه سکه و شمش مناسب باشد، نقش مهمی در ثبات و کاهش قیمت در بازار طلا خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: باید تا آخر هفته صبر کنیم تا ببینم شرایط عرضه سکه و شمش به چه شکل است و سپس پیش‌بینی بهتری را برای بازار طلای کشور انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه