English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

با ضمانت نامه بانک کشاورزی راحت تجارت کنید

در شرایطی که تامین مالی برای تجارت های داخلی و خارجی با توجه به محدودیت های تامین منابع مالی سخت شده است، ضمانت نامه های بانکی می تواند راه حلی برای تسهیل شرایط مبادلات اقتصادی و تجاری باشد.

با ضمانت نامه بانک کشاورزی راحت تجارت کنید
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، یکی دیگر از ضرورت های صدور ضمانت های بانکی به منظور جلب اعتماد فرد ثالث در مبادله تجاری و اقتصادی است تا تضمینی برای وصول مطالبات در پروسه تجاری فی مابین داشته باشد.

ضمانت نامه های بانکی این اطمینان را به فرد ثالث در معامله می دهد که بانک صادرکننده ضمانت نامه در صورت عدم وصول مطالبات از سوی خریدار می تواند تضمین کننده حقوق مادی وی باشد و مطالبات وی را اخذ کرده و بازگرداند.

هر چند سیستم فانکی تلاش دارد تا فرآیند تجاری –اقتصادی را تسهیل نماید ولی نکته حائز اهمیت این است که متقاضی اخذ ضمانت نامه باید به لحاظ اعتبارسنجی در جایگاه مناسبی قرار داشته باشد و همچنین بتواند وثیقه مورد نظر بانک برای صدور ضمانت نامه را تضمین کند.

با توجه به اینکه صدور ضمانت نامه بانکی برای به سرانجام رسیدن بسیاری از مبادلات امری ضروری است به همین دلیل بانک کشاورزی تلاش دارد تا انواع ضمانت نامه های بانکی مورد نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن صادر کند.

بانک کشاورزی به منظور پوشش دهی بخش های مختلف اقتصادی در صورت نیاز به ضمانت نامه انواع ضمانت نامه های شرکت در مناقصه / مزایده، ضمانت نامه حسن اجرای تعهد، ضمانت نامه پیش پرداخت، ضمانت نامه استرداد کسور وجه الضمان یا حسن انجام کار، ضمانت نامه تعهد پرداخت، ضمانت نامه گمرکی و سایر ضمانت نامه ها ( از قبیل ضمانت نامه های درخواستی برای ارائه به سازمان نظام وظیفه عمومی و وزارت دادگستریب ) را صادر می کند.

همچنین بانک کشاورزی برای مبادلات تجاری بین المللی نیز ضمانت نامه ارزی صادر می کند که با توجه به مشکلاتی که در فرآیند تامین ارز وجود دارد این امر می تواند تجارت ایران با دنیا را تسهیل کند. ضمانت نامه های بانک کشاورزی با هدف کاهش یا پوشش ریسک طرفین معاملات تجاری و گسترش فعالیت‌های اقتصادی و بین‌المللی مشتریان خود با رعایت تمامی قوانین بین‌المللی و شرایط و ضوابط بانک مرکزی ایران صادر می شود.ضمانت نامه های ارزی برای شرکت در مناقصه، حسن انجام کار، پیش پرداخت و استرداد کسور وجه‌الضمان صادر می شود.

نکته حائز اهمیت در صدور ضمانت نامه های بانکی از سوی بانک کشاورزی این است که این ضمانت نامه ها در مدت زمان کوتاه و با امنیت بالا به صورت سیستمی صادر می شود.امکان ثبت آنلاین ضمانت نامه های بانکی بانک کشاورزی برای متقاضیان وجود دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه