English

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت ملی پست و مرکز وکلا

تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت ملی پست و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت ملی پست و مرکز وکلا
به گزارش خبرگزاری موج

 ظهر چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور محمود لیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست و حسن عبدلیان پور؛ رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تفاهم نامه همکاری مشترک بین پست و مرکز کلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه به امضا رسید.

لیائی در آیین امضای این تفاهم نامه با اشاره به قدمت و گسترگی شبکه پستی کشور گفت: «شرکت ملی پست با ۱۲ هزار نقطه تماس در شهرها و روستاهای کشور در برخی موارد نیازمند بهره گیری از نظرات کارشناسی درحوزه قضائی است و امروز با انعقاد این تفاهم نامه به صورت منسجم و مدت زمان کوتاه فرآیندهای مربوط به این حوزه برطرف می شود.»

این تفاهم نامه با هدف هرگونه خدمات کارشناسی مورد نیاز پست توسط کارشناسان رسمی مرکز مشاوران رسمی قوه قضائیه و ارائه آموزش های لازم به کارکنان معرفی شده پست در راستای تکالیف قانونی حوزه کارشناسان رسمی قوه قضائیه منعقد گردیده است.

بر اساس این گزارش ایجاد تسهیلات در امور کارشناسی و مساعدت لازم با پست در چارچوب قوانین و ایجاد هماهنگی به منظور همکاری و هم افزایی پیرامون اهداف تفاهم نامه در ارائه خدمات کارشناسان رسمی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

مصطفی پور علی شهری؛ مدیرکل دفتر مرکزی حقوقی، املاک و قرادادها و مریم ساعتچی؛ مدیر پروژه پژوهشی و امور تفاهم نامه های منعقده پستی از حاضرین در جلسه امضای این تفاهم نامه بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه