English

۴۰۰ میلیارد تومان برای تثبیت بازار سرمایه واریز شد

به گفته علیرضا صالح، عضو کمیته اجرایی، صندوق توسعه ملی امسال در مجموع 4200 میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه تزریق کرده است که دیروز 400 میلیارد تومان بوده است.

400 میلیارد تومان برای تثبیت بازار سرمایه واریز شد

به گزارش خبرگزاری موج، روز گذشته علیرضا صالح، یکی از اعضای کمیته اجرایی صندوق توسعه ملی گزارش داد که با توجه به نوسانات اخیر در بازار سرمایه، جلسه صندوق توسعه ملی تشکیل شد و طی آن مقرر شد 400 میلیارد تومان اضافی تزریق شود. به صندوق تثبیت بازار سرمایه (CMSF). صالح اظهار داشت: تامین مالی CMSF از دو طریق شامل منابع داخلی سازمان بورس و یک درصد از منابع ورودی صندوق توسعه ملی تامین می شود.

وی افزود: صندوق توسعه ملی از ابتدای سال تاکنون بیش از 4200 میلیارد تومان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به CMSF تزریق کرده است.

صالح همچنین خاطرنشان کرد: صندوق توسعه ملی یکی از اعضای هیئت امنای CMSF است و متعهد شده است که در سال جاری بیش از 6000 میلیارد تومان از منابع ریالی خود را در صندوق توسعه ملی واریز یا سرمایه گذاری کند.

وی تصریح کرد: تاکنون 3800 میلیارد تومان به صورت مستقیم به صندوق سرمایه گذاری خارجی تزریق شده و 460 میلیارد تومان نیز در سهام سرمایه گذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه