English

در جریان سفر وزیر کار به استان یزد؛

قطعه اوّل جاده بافق به بهاباد افتتاح شد

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان بافق قطعه اوّل جاده بافق به بهاباد به طول ۶ کیلومتر را افتتاح کرد.

قطعه اوّل جاده بافق به بهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، میزان سرمایه‌گذاری برای پروژه قطعه اوّل جاده بافق به بهاباد ۴۵۰ میلیارد ریال است که توسط شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تأمین اعتبار شده است. 

اجرای این پروژه ١۸ ماه به طول انجامیده است که امروز پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بافق به‌ بهره‌برداری رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز حضور در استان یزد به‌منظور کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مجتمع صنعتی‌معدنی سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق، افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی، بازدید از روند اجرایی پروژه آهن اسفنجی و آغاز بهره‌برداری از معادن ساغند شمالی به شهرستان بافق سفر کرده است.

بازدید از پیت چغارت و کارخانه‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی، افتتاح فاز نخست مجموعه آبی شرکت سنگ‌آهن بافق شامل استخر و مجموعه آب‌درمانی، بهره‌برداری از فاز ۱ شهربازی مهارتی‌حرکتی و کلنگ‌زنی فاز ۲ این پروژه و بازدید از مجموعه فرهنگی‌ورزشی کارگران از دیگر برنامه‌های مرتضوی در سفر به بافق استان یزد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه