English

معاون وزیر راه و شهرسازی:

برای نوسازی بافت‌های فرسوده بسته‌های تشویقی ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ابراز داشت: برای نوسازی بافت‌های فرسوده راهکارها و بسته‌های تشویقی متناسب با هر منطقه و محله برای مردم و توسعه گرها و سرمایه گذاران تهیه و ارائه شده است.

برای نوسازی بافت‌های فرسوده بسته‌های تشویقی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده ، گفت: با تخفیف عوارض، تسهیل در صدور مجوز، تسهیلات بانکی با بسته‌های تشویقی در طبقه بیشتر و پارکینگ و طرح کلید با کلید یا کلید با زمین برای محلاتی که تراکم جمعیتی بیشتری دارند سعی کردیم تا در پروژه بافت‌های فرسوده گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه تصریح کرد: طرح نوسازی بافت‌های فرسوده در قانون بودجه امسال آمده و دستورالعمل آن توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد که با همکاری سازمان ملی مسکن، شهرداری و شرکت عمران شهرهای جدید در حال عملیاتی شدن است.

وی تاکید کرد: به زودی با اعلام عمومی و ارائه بسته‌های تشویقی و حمایتی، مردم و سرمایه گذاران می‌توانند با ثبت نام در سامانه از این طرح‌ها استفاده کنند و برای امسال ۱۰ هزار واحد در نظر گرفته شده که مواد قانونی آن در لایحه برنامه هفتم آمده و مسیر عملیاتی شدن آن ادامه پیدا خواهد کرد.

آئینی شرایط استفاده از این طرح را داشتن سند ۶ دانگ به نام مالک دانست و افزود: همه کسانی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند می‌توانند درخواست سند کنند که سال گذشته بیش از ۱۴ هزار متقاضی سند مالکیت درخواست داشتند که امیدواریم با روند شتاب دهی در این طرح از خدماتی که دولت فراهم کرده در نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه