English

وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

خرید ۱۰ میلیون تن گندم از کشاورزان موجب صرفه جویی ارزی می‌شود/فعلا برای واردات برنج ثبت سفارش نکردیم

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۱۰ میلیون تن گندم مورد نیاز خریداری شده از کشاورزان موجب واردات کمتر و صرفه جویی ارزی بیشتر می شود، درباره واردات بی رویه برنج در فصل برداشت گفت: فعلا برای واردات برنج ثبت سفارش نکردیم.

خرید ۱۰ میلیون تن گندم از کشاورزان موجب صرفه جویی ارزی می‌شود/فعلا برای واردات برنج ثبت سفارش نکردیم

محمدعلی نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی موج با قدردانی از کشاورزان و گندم کاران بابت اعتماد به دولت و فروش گندم به دولت گفت: در بحث خرید  میزان گندم خریداری شده از کشاورزان از مرز ۱۰ میلیون تن هم  عبور کردیم و این یک رکورد است.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۱۰ میلیون تن از ۱۱ و نیم میلیون تن گندم مورد نیاز کشور از کشاورزان خریداری می شود، اظهار کرد: با تولید و تهیه این میزان گندم از کشاورزان، یک صرفه جویی ارزی بزرگ اتفاق می افتد و اگر چنین نمی شد باید ارز می دادیم و در قبالش گندم بیشتر وارد می کردیم.

 

تاکید رئیس جمهور بر پرداخت دیون گندم کاران

وی در پاسخ به اینکه بازپرداخت طلب گندم کاران چگونه و کی انجام می شود، گفت: رییس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد که دیون کشاورزان را در اولویت بپردازند و آقای منظور هم این را دیون ممتازه دانست و بر پرداخت هر چه زودتر آن تاکید کرد.


میزان برنج وارد شده ۲ میلیون تن نیست

وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به این پرسش خبرگزاری موج که چرا دولت در آستانه برداشت برنج از شالیکاران حمایت نکرده و ۲ میلیون تن برنج وارد کشور کرده است، گفت: میزان برنج وارد شده ۲ میلیون تن نیست و فعلا برای واردات ثبت سفارش نکردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه