English

در چهار ماهه اول سال جاری محقق شد؛

رشد ۴۲ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر تجاری سجافی

در چهار ماهه ابتدای سال جاری بیش از 15 هزار تن کالا در بندر تجاری سجافی هندیجان تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه از 42 درصد رشد برخوردار بود.

رشد ۴۲ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر تجاری سجافی

به گزارش خبرگزاری موج، امراله درویشی مدیر بندر سجافی با اعلام خبر رشد ۴۲ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر تجاری سجافی، بیان داشت: در این مدت 138 فروند شناور تجاری در بندر سجافی تردد داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 21درصد رشد داشته است که نشان دهنده رونق فعالیت‌های تجاری در این بندر محلی است.

درویشی تصریح کرد: بندر سجافی با برخورداری از مزایایی نظیر پسکرانه جمعیتی مناسب در حوزه بازار، زیرساخت‌های مناسب برای صادرات آبزیان، محصولات کشاورزی و احشام، دارای قابلیت‌هایی همچون راه‌اندازی تجارت کالاهایی نظیر لوازم خانگی، منسوجات، قطعات یدکی خودرو و منسوجات همچنین تجارت ساحلی با استان بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه بندر سجافی در اقتصاد شهرستان هندیجان نقش کلیدی دارد، افزود: نزدیک به ۲۰۰ فروند شناور تجاری در بندر سجافی فعالیت دارند و این شناورها در زمینه ورود کالاهای ملوانی نیز فعالیت چشم‌گیری دارند و موجب اشتغال مستقیم برای نیروهای بومی و اهالی منطقه شده‌ است.

یادآور می شود؛ بندر تجاری سجافی در ٣٧ کیلومتری شهرستان هندیجان با 3 پست اسکله به طول 105 متر، آبخور اسکله 3 متر و به مساحت 34/2 هکتار و 2هزار متر مربع انبار سرپوشیده و 6 هزار متر بارانداز از بنادر محلی و فعال بنادر خوزستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه