English

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

احداث بندر جدید در دیر بوشهر/ صادرات ۳۵۰ هزار تنی از بنادر جنوبی

مدیرعامل سازمان بنادر ‌و دریانوردی از احداث بندر جدیدی در استان بوشهر خبر داد.

احداث بندر جدید در دیر بوشهر/ صادرات 350 هزار تنی از بنادر جنوبی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، درباره حجم کالاهای ترانزیت شده از بندر دیر به مقصد کشورقطر چه میزان است گفت: این بندر تنها بندر استان فارس است که صادرات مواد غذایی به کشور قطر را انجام می دهد.

مدیرعامل سازمان بنادر ‌و دریانوردی با اشاره به اینکه قرار است  4 اسکله رپ با استاندارهای روز به صورت ایمن و سریع بارگیری را انجام می دهد در حال احداث است افزود: تا پایان سال این رپ ها به بهره برداری می رسانیم تا  ظرفیت این بندر را افزایش دهیم.

علی‌اکبر صفایی به احداث بندر جدید دیگری پرداخت و تصریح کرد: در حال مطالعه هستیم تا در همان نقطه بندر جدیدی را احداث کنیم تا تعاملات بهتر و سازنده تری را با کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: سالیانه 350 هزار تن صادرات از بنادر جنوبی به کشورهای حاشیه خلیج فارس داشتیم که آمار قابل قبولی است.

به گفته وی در حال حاضر ۴ هزار و ۶٠٠ نفر کمبود دریانورد در کشور داریم و  از جوانان می خواهیم که وارد شغل دریانوردی شوند، این شغل حقوق و مزایای خوبی دارد و افراد می‌توانند ٣ ماه  استراحت داشته باشند و این افراد جایگاه اجتماعی خوبی در کشور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه