English

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی:

حضور ۱۷ هیات خارجی در نمایشگاه حمل و نقل

افندی زاده گفت: ۱۷ هیات خارجی برای بازدید از نمایشگاه حمل و نقل حضور پیدا کرده اند که امیدواریم به امضای قراردادهای در حاشیه نمایشگاه بیانجامد.

حضور ۱۷ هیات خارجی در نمایشگاه حمل و نقل

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته را افتتاح کرد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه در نمایشگاه آخرین دستاوردهای فناورانه حمل و نقلی ارائه می شود، گفت: ۹۰ شرکت دانش بنیان و حمل و نقلی در نمایشگاه امسال شرکت کرده اند. همچنین ۱۷ هیات خارجی برای بازدید از نمایشگاه حمل و نقل حضور پیدا کرده اند که امیدواریم به امضای قراردادهای در حاشیه نمایشگاه بیانجامد.

آفندی زاده با بیان اینکه میز خدمت وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه دنبال می شود، افزود: حمل و نقل یک موضوع تخصصی است به همین دلیل سرمنشا خدمات موثری در اقتصاد کشور می تواند باشد.

او با تاکید بر اینکه برای اینکه طرح جامع حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی تدوین می شود، اظهار کرد: امیدواریم طرح جامع تا سال ۱۴۰۲ اجرایی شود و در آن به چالش های حمل و نقل بپردازیم و بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت های حمل و نقلی و....مشارکت داده شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همکاری بخش خصوصی در صنعت حمل و نقل در برنامه هفتم توسعه دیده شده است، اظهار کرد: امیدواریم با رویکردی که در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد توسعه این بخش دنبال شود و در احکام هم این مسأله دیده شده تا در کنار منابع دولتی ورود سرمایه های بخش خصوصی به حمل و نقل هم داشته باشیم.

این نمایشگاه با حضور ۳۱۱ شرکت ایرانی و شرکت های از کشورهای روسیه، هند، ترکیه، ارمنستان، مونتگرو و... آغاز بکار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه