English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

با فعالیت کارگاه‌ها جمعیت بیکار رو به کاهش می‌رود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با فعالیت کارگاه‌ها جمعیت بیکار رو به کاهش می‌رود و اگر ما بخواهیم و دست به دست هم بدهیم، ما می‌توانیم موفق شویم.

با فعالیت کارگاه‌ها جمعیت بیکار رو به کاهش می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج، سید صولت مرتضوی امروز در مراسم همایش ملی اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی، بسیج کارگران و کارخانجات، اعلام کرد: در حال حاضر جنگ سنگین اقتصادی علیه کشور ما از سوی مستکبران راه‌ انداخته شده است و دشمن مجدداً به میدان آمده‌اند، چون در عرصه‌های دیگر ناکام ماند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در ریل‌گذاری تراز انقلاب قرار گرفته است، گفت: دشمنان فتنه به پا کردند و می‌خواهند توفیقات و خوش‌کامی‌ها را در ذائقه مردم تلخ کنند، اما این‌بار هم موفق نمی‌شوند چون دولت عزم دارد در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب براند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید کارگران و بسیجیان با کمک یکدیگر کارگاه‌های تولیدی کشور را فعال‌تر کرده‌ و رشد اقتصادی را ارتقا دهند، که با فعالیت کارگاه‌ها جمعیت بیکار هم رو به کاهش می‌رود و اگر ما بخواهیم و دست به دست هم بدهیم، ما می‌توانیم موفق شویم.

به گفته وزیر کار، در گام نخست باید تورم را مدیریت و مهار کنیم، اراده دولت هم همین است، دولت از میان خودِ مردم است، باید همه دست به دست هم دهیم و کشور را به اعتلا برسانیم.

مرتضوی همچنین ضمن بزرگداشت هفته بسیج گفت: مظلومیت در فرهنگ دینی ما از اول تا آخر بوده است که آغازگر این مسیر، انبیا و پایان‌بخش آن حضرت حجت (عج) خواهد بود.

وی گفت:‌ دشمن برای یک جنگ نابرابر به میدان آمده است. تعبیری که به این جنگ می‌شود، یک جنگ ترکیبی است و همانگونه که امام(ره) و رهبری در دهه 60 به کار بردند، امروز جنگ بین اسلام و کفر و فقر و غنا وجود دارد.

مرتضوی همچنین ادامه داد: دشمن در حوزه نبرد نظامی و کودتای نظامی شکست خورد، در تهاجم فرهنگی هم عقب رانده شد. در مسائل اجتماعی وارد شد‌ و شکست خوردند و اکنون به جنگ ترکیبی روی آورده‌ است.

وی اظهار داشت: رمز پیروزی ما همان رمز پیروزی انقلاب است، با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار، باید بسیجیان همواره در میدان باشند و انقلاب را نگه دارند و ما ملاحظه کردیم که اوج شور و شعور ملت در تشییع شهدای اصفهان، مشهد، ایذه و گیلان‌غرب به چشم می‌خورد.

وزیر کار در پایان این مراسم از خانواده‌های شهیدان تقی‌پور و سلمان احمدی از شهدای مدافع امنیت که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیده‌اند، تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه