English

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به موج؛

جاده چالوس تا ۲۵ اسفند بازگشایی می شود/ پیش بینی مسافرت ها در نوروز ۱۴۰۱

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره رانش محور جاده چالوس گفت: در حال حاضر قسمتی از جاده چالوس دچار شکاف شده و نیروهای سازمان راهداری در حال بررسی هستند و با توجه به اینکه بعد از تونل کندوان جاده چند ده متر شکاف برداشته و تلاش می شود تا بعد از 25 اسفند بازگشایی شود.

جاده چالوس تا 25 اسفند بازگشایی می شود/ پیش بینی مسافرت ها در نوروز 1401

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال سفره های نوروزی افزایش یابد، گفت: امسال ستاد سفرهای نوروزی با کمک سازمان های مرتبط در وزارت راه و شهرسازی تشکیل و از 25 اسفند تا 15 فروردین فعالیت خواهد کرد.

شهریار افندی زاده با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در نوروز برای حمل و نقل اضافه نخواهد شد، تصریح کرد: در صورت تخلف مردم می توانند اطلاع رسانی کنند.

او با بیان اینکه پیش بینی می شود 7.5 میلیون جابه جایی در نوروز اتفاق بیفتد، اظهار کرد: برای حمل و نقل ریلی 2.2 میلیون مسافر و برای هواپیما 1.7 میلیون مسافر و برای شناورها 5.7 میلیون مسافر پیش بینی شده و برای خودروهای شخصی هم روزانه احتمالا 2 میلیون تردد خواهیم داشت.

افندی زاده با بیان اینکه 12600 راهدار برای خدمات رسانی در نظر گرفته شده که همراه با پلیس و هلال احمر در جاده ها مستقر خواهند شد، اظهار کرد: همچنین در بخش حمل و نقل ریلی روزانه 225 قطار برای سرویس دهی پیش بینی شده و 106803 صندلی برای قطار روزانه پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه در فرودگاه ها هر ایرلاین باید نماینده داشته باشد، گفت: شرکت هواپیما و شرکت فرودگاهی باید پاسخگویی مناسبی داشته باشد. شرکت هواپیمایی برای ایام نوروز 14701 مجوز پرواز داخلی داده و برای خارجی 3050 پرواز مجوز داده است.

او با بیان اینکه در سفره های داخلی حتما باید دو دور واکسن زده باشند، گفت: برای سفرهای خارجی مسافران باید پی سی آر منفی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره رانش محور جاده چالوس گفت: در حال حاضر قسمتی از جاده چالوس دچار شکاف شده و نیروهای سازمان راهداری در حال بررسی هستند و با توجه به اینکه بعد از تونل کندوان جاده چند ده متر شکاف برداشته و تلاش می شود تا بعد از 25 اسفند بازگشایی شود.

او در پاسخ به موج افزود: به دلیل مسائل جوی رانش و... طبیعی است و اگر مسیری خطرناک باشد اطلاع رسانی می شود و از طریق پلیس اقدام می شود اما 12600 راهدار هم مستقر می شود تا کمترین آسیب به مسافران برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه