English

احسان خاندوزی:

افتتاح همزمان ایکس‌ری‌های خودرویی گمرکات شرق کشور

وزیر اقتصاد و امور دارایی بیان کرد: هدف از افتتاح دستگاه‌های ایکس‌ری در گمرکات کشور سهولت در نظارت است و این اتفاق سبب شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن نظارتها انجام شود.

افتتاح همزمان ایکس‌ری‌های خودرویی گمرکات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری موج، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در سخنانی اظهار کرد: امروز مهمترین رویکرد دولت تسهیل در تولید و تجارت است.

خاندوزی این سخنان را در جلسه تشریحی افتتاح همزمان ایکس‌ری‌های خودرویی گمرکات دوغارون، بازرگان، بیله‌سوار و نوردوز و در سالن اجتماعات گمرک دوغارون عنوان کرد و تصریح کرد: دستگاه‌های ایکس‌ری که امروز شاهد افتتاح آن‌ در چهار گمرک کشور هستیم، تولید داخل بوده و حمایت از تولیدات داخلی یکی از مهمترین دستاوردهای دولت است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در ادامه متذکر شد: هدف از افتتاح دستگاه‌های ایکس‌ری در گمرکات کشور سهولت در نظارت است و این اتفاق سبب شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن ورود و خروج خودروها به داخل مرز و بالعکس با نظارت بیشتری انجام شود.

خاندوزی همچنین در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: امیدواریم این اتفاق زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد و رونق تجارت در مرزهای کشور به ویژه گمرک دوغارون شود.

وزیر اقتصاد و امور دارایی

مولانا غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد در این جلسه ضمن انتقاد نسبت به تعدیل نیرو در گمرک دوغارون تاکید کرد: تایباد بیش از ۴۰۰۰ نفر بیکار دارد که بیکاری اکثر آن‌ها امسال از مجموعه گمرک دوغارون بود.

توکلی همچنین افزود: در چنین شرایطی که فشار اقتصاد بر مردم وارد شده، از وزیر اقتصاد و دارایی درخواست داریم رفع مشکل بیکاری جوانان این منطقه را در دستور کار قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه