English

بررسی وضعیت بیتکوین از لحاظ داده‌های درون شبکه‌ای

طی روز گذشته همزمان با اصلاح قیمت، شاهد کاهش شاخص Open Interest قرارادادهای Futures و از دست رفتن محدوده 16 - 17 میلیارد دلار بوده‎ایم . که ادامه این وضعیت می‌تواند نشان دهنده ریسک گریزی معامله‌گران در مورد معاملات اهرم دار در شرایط کنونی بازار باشد.

 بررسی وضعیت بیتکوین از لحاظ داده‌های درون شبکه‌ای

به گزارش خبرگزاری موج، بیت کوین نوعی ارز مجازی است که با رسیدن قیمتش به ۱۳ هزار دلار در اوایل سال ۲۰۱۸، به شهرت و شکوفایی زیادی رسید. این ارز دیجیتال، ترکیبی بود از خلاقیت، پشت سر گذاشتن موانع قانونی و کنار زدن واسطه‌ها در امور مالی و بانکی مختلف که تراکنش‌های مالی را در سطحی بین‌المللی مقدور می‌ساخت. به همین خاطر در مدت کوتاه ظهورش توانست توجه زیادی را به سمت خود جلب کند.

بررسی وضعیت شاخص Open Interest معاملات Futures بیتکوین

طی روز گذشته همزمان با اصلاح قیمت، شاهد کاهش شاخص Open Interest  قرارادادهای Futures  و از دست رفتن محدوده 16 - 17 میلیارد دلار بوده‎ایم . که ادامه این وضعیت می‌تواند نشان دهنده ریسک گریزی معامله‌گران در مورد معاملات اهرم دار در شرایط کنونی بازار باشد. 

شایان ذکر است که در صورت ریکاوری از این سطح و مشاهده نشانه‎هایی از مومنتوم صعودی، احتمال سناریو صعودی در میان مدت تقویت خواهد شد.

بیتکوین

بررسی شاخص فاندینگ‌ریت بیتکوین

با اصلاح قیمت در روز گذشته، شاهد کاهش تراکم فاندینگ‎ریت می‌باشیم که این امر می‎تواند نشان دهنده ریسک گریزی و بی‎تصمیمی معامله‌گران در مورد معاملات اهرم دار در شرایط کنونی بازار باشد.

بیتکوین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه