English

محمدرضا الهیار ؛

واگذاری موج شکن ها در سواحل سیستان و بلوچستان با هدف افزایش اشتغال بومی ها

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: موج شکن ها در سواحل سیستان و بلوچستان بر اساس تصمیم دولت، جهت بهره گیری کاربری شیلاتی و صیادی و افزایش اشتغال ساکنان بومی، توسعه منطقه و انتفاع مردمی به سازمان شیلات واگذار شد.

واگذاری موج شکن ها در سواحل سیستان و بلوچستان با هدف افزایش اشتغال بومی ها

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا الهیار در بازدید از بندر چابهار و پروژه های عمرانی در دست اجرا، تصریح کرد: به رغم شیوع ویروس کرونا و وزش بادهای موسمی، برخی از پروژه های بندر چابهار از جمله احداث برج کنترل ترافیک دریایی، خدمات نگهداری و تعمیر ماشین آلات خشکی، خدمات نگهداری و تعمیر تجهیزات دریایی  و پوشش رادیویی سواحل مکران، از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی درباره موج شکن ها ی چندمنظوره مردمی جد، بیردف و گوردیم در سواحل سیستان و بلوچستان، افزود: این موج شکن ها در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وباهدف ایجاد اشتغال، توزیع یکنواخت جمعیت و پدافند غیرعامل در نوار ساحلی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شده است.

معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت این موج شکن ها، تصریح کرد: موج شکن ها بر اساس تصمیم دولت، جهت بهره گیری کاربری شیلاتی و صیادی و افزایش اشتغال ساکنان بومی، توسعه منطقه و انتفاع مردمی به سازمان شیلات واگذار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه