English

افتتاح ۳ نمایشگاه تخصصی در مشهد توسط معاون عمرانی وزیر کشور

3 نمایشگاه تخصصی با حضور جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهردای ها و دهیاریهای کشور در مشهد افتتاح شد.

افتتاح 3 نمایشگاه تخصصی در مشهد توسط معاون عمرانی وزیر کشور

 به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه های تخصصی "خدمات شهر، عمران و حمل و نقل و ترافیک"، "برق (قدرت و الکترونیک)، تجهیزات و صنایع وابسته" و "تجهیزات و فناوری های حفاظتی امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مداربسته، ایمنیو اتش نشانی" با حضور جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهردای ها و دهیاریهای کشور در مشهد گشایش یافت.

مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ها گفت: مدیریت شهری به ایده های خلاقانه و نگاه های جدید بخش خصوصی، خلاقان و استارتاپ ها در حوزه های کاری خود از جمله در عرصه های عمران شهری، حمل و نقل عمومی شهری، طراحی مبلمان شهری و ... نیاز دارند و در این نمایشگاه ها باید به اینگونه مباحث توجه مضاعفی صورت گیرد.

 وی با تاکید براینکه خوشبختانه در داخل کشور تولیدات مطلوبی وجود دارد و باید افزایش کیفیت آنها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد، افزود: از بخش خصوصی انتظار داریم به رویکردهای ایرانی–اسلامی در ایده ها و تولیدات خود توجه نمایند.

جمالی نژاد ادامه داد: انتظار می رود استارتاپ ها و بخش خصوصی مدیریت شهری را در عرصه ایجاد درآمد پایدار، جذب سرمایه گذار و کارآفرینی کمک کنند و شهرداری ها را در زمینه حضور در این بخش ها و انجام حرکت های جدید یاری نمایند.

در دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک، دستآوردهای جدید در زمینه‌های تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی، تجهیزات ورزشی پارکی به نمایش گذاشته شده است.

در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و فنآوری های حفاظتی،امنیتی،امداد و نجات، دوربین های مدار بسته،ایمنی و اتش نشانی آخرین سیستم های حفاظتی،امنیتی-امداد و نجات و در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق(قدرت ،الکترونیک)تجهیزات و صنایع وابسته جدیدترین دستاوردهای صنعت برق با محوریت ساخت داخل در معرض نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه به برگزاری اشاره کردو افزود:این نمایشگاه با مشارکت ۱۰۰شرکت با حضور نمایندگان خارجی از کشورهای چین،ترکیه،کره جنوبی و تایوان برپا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه