English

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به موج مطرح کرد؛

قیمت زمین بر مبنای قیمت تمام شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد

علی نبیان گفت: در حال حاضر زمین های مرکز زمین و مسکن براساس قیمت تمام شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا بر مبنای آن قیمت تمام شده مسکن کاهش یابد.

قیمت زمین بر مبنای قیمت تمام شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت ملی زمین و مسکن در نشست خبری ستاد وزارت راه و شهرسازی در حاشیه نمایشگاه بین المللی مسکن گفت: یکی از برنامه ما اجرای تفاهمنامه ای است که با بنیاد مسکن برای تهیه مسکن منعقد کرده ایم.

علی نبیان با تاکید بر اینکه در سطح شهرها بالغ بر یک و نیم میلیون هکتار است، گفت: تصمیم گیری بر این است که در استان ها برای تهیه مسکن تعیین شود.

او با بیان اینکه تامین زمین مورد نیاز برنامه های دولت را در دستور کار قرار داده ایم، تصریح کرد: در حال حاضر  زمین های مورد نیاز پروژه بازآفرینی شهری و  بنیاد مسکن تامین خواهد شد.  

او با بیان اینکه سامانه ای برای رصد زمین ها کشور راه اندازی شده است، تصریح کرد: اگر در شهرستان ها بر زمین های دولتی تصاحبی صورت بگیرد به صورت آنلاین مطلع خواهیم شد و مانع از این اتفاق خواهیم شد. 

نبیان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره اینکه 80 درصد قیمت مسکن در تهران مربوط به زمین است و چه سازگاری در تعیین قیمت زمین در نظر گرفته می شود، گفت: در حال حاضر زمین های مرکز زمین و مسکن براساس قیمت تمام شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا بر مبنای آن قیمت تمام شده مسکن کاهش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه