English

معرفی دستگاه های برتر خدمات دولت الکترونیک

سازمان بنادر و دریانوردی، جزو ١٠ دستگاه اجرائی برتر کشور شد.

معرفی دستگاه های برتر خدمات دولت الکترونیک

 به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، امیر ناظمی در نشست وضعیت دستگاه‌های اجرائی در دوره چهارم ارزیابی دولت الکترونیکی، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از زیر مجموعه های وزارت راه وشهرسازی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمه مرکزی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و پست بانک ایران جزو دستگاه برتر خدمات دولت الکترونیک هستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: زمانی که از دولت الکترونیک صحبت می‌شود منظور همه دستگاه های است که به مردم خدمات می‌دهند و صرفاً دولت مخاطب این سیستم نیست.

وی تاکید کرد: هوشمندی در دستگاه های اجرایی کشور، زمانی اتفاق می افتد که بانک‌های اطلاعاتی مختلف برای ارائه یک خدمت به مردم به یکدیگر متصل شوند.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌ها در دولت الکترونیک، گفت: در دوره اول؛ ۶۰ دستگاه، دوره دوم؛ ۸۳ دستگاه، دوره سوم و چهارم؛ ۹۳ دستگاه بررسی شدند که در دوره چهارم شاخص پایش به ۶۰.۵ درصد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه