English

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور:

اعتباراتی برای احداث پایانه های استان در سال جاری هزینه شده است

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت:در سال جاری اعتباراتی برای احداث پایانه های استان هزینه شده است و امسال بجز پلدشت در همه پایانه ها پروژه عمرانی داریم که با تکمیل این پروژه ها فعالیت های مرزی رونق می گیرد.

اعتباراتی برای احداث پایانه های استان در سال جاری هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری موج، داوود کشاورزیان درمراسم بزرگداشت روز ملی راهداری و حمل و نقل که در ارومیه برگزارشد افزود:  بیش از ۹۰درصد جابجایی ها در کشور از طریق جاده ها انجام می شود در حالی که در کشورهای پیشرفته حمل و نقل ریلی سهم بالایی دارد که نشان می دهد سهم حمل و نقل ریلی ما درجابجایی بار کمتر است.

وی بااشاره به ابلاغ آیین نامه تاسیس شرکت حمل و نقل  کالا تصریح کرد: با توجه به درخواست انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالا،باوجود تعلیق ۶ماهه ابلاغ آیین نامه تاسیس شرکت حمل ونقل کالا اخیرا درسال۹۶این آیین نامه ابلاغ شد.

وی به دونکته اصلی در آیین نامه جدید اشاره کرد و گفت: شرایط تاسیس تعاونی متناسب باساختار تعاونی وارائه تاسیسات به صورت استیجاری از جمله نکات اصلی آیین نامه جدید است .

کشاورزیان در خصوص اهمیت آذربایجان غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی به دلیل داشتن ۵پایانه مرزی فعال و هم مرزی با ۳کشور،و وجود بیشترین شرکت های بین المللی در بخش مسافر و کالا  از لحاظ حمل ونقل و نگهداری راهها استان مهمی است.

وی در خصوص وضعیت پایانه ها استان گفت:در سال جاری اعتباراتی برای احداث پایانه های استان هزینه شده است و امسال بجز پلدشت در همه پایانه ها پروژه عمرانی داریم که با تکمیل این پروژه ها فعالیت های مرزی رونق می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه