English

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

صندوق ذخیره فرهنگیان اصفهان مامنی امن و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاری است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان، مامنی امن و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاری فرهنگیان است و ما باید با تمام توان برای حفظ و نگهداری از اعضای فعلی و جذب فرهنگیان غیر عضو تلاش کنیم.

صندوق ذخیره فرهنگیان اصفهان مامنی امن و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،محمدرضا ابراهیمی درنشست اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اهمیت صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان حامی و پشتیبان معیشت فرهنگیان، اظهار داشت: این صندوق با ارائه خدمات متنوع و مطمئن، بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌های فرهنگیان عزیز فراهم کرده است.

وی پس از ارائه گزارشی از آمار اعضای صندوق و میزان واریزی‌ها، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال روزافزون فرهنگیان از این صندوق هستیم و تعداد اعضای آن در حال افزایش است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت آگاهی‌رسانی به فرهنگیان در خصوص مزایا و خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: ما موظفیم با تبیین و روشنگری مستمر، فرهنگیان را از این فرصت ارزشمند مطلع سازیم تا آنان با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند.

ابراهیمی در ادامه به ارتقای شیوه و سرعت پاسخگویی به مراجعین و تماس‌گیرندگان صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی سریع، رضایت‌مندی فرهنگیان را جلب شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان این نشست، با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان، مامنی امن و بدون ریسک برای سرمایه‌گذاری فرهنگیان است و ما باید با تمام توان برای حفظ و نگهداری از اعضای فعلی و جذب فرهنگیان غیر عضو تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه