English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان :

نمایشگاه تجلی‌گاه جهش تولید با مشارکت مردم است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان گفت: حضور هرچه پررنگ‌تر مردم و درگیری بیشتر آن‌ها در فعالیت‌های مربوط به تولید، امکان تحقق جهش تولید را هرچه بیشتر خواهد کرد.

نمایشگاه تجلی‌گاه جهش تولید با مشارکت مردم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،احمدرضا طحانیان اظهار کرد: خوشبختانه بار دیگر مسئولین نظام ضرورت پرداختن به موضوعات اقتصادی را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های کشور در سال جدید یادآور شدند و البته همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در بیانات آغاز سال جدید تأکید داشتند، جهش تولید بدون حضور، همکاری و درگیری محسوس مردم در فرایندها ممکن نخواهد بود.

وی افزود:حضور هرچه پررنگ‌تر مردم و درگیری بیشتر آن‌ها در فعالیت‌های مربوط به تولید، امکان تحقق جهش تولید را هرچه بیشتر خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: رهبری از تمامی گروه‌های برنامه‌ریز، صاحب نظر و فعال اقتصادی خواسته‌اند به نوعی در این فرایند مشارکت کنند. از آن‌جا که نمایشگاه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ تولید ملی، معرفی و عرضه محصولات و خدمات داخلی و همچنین ایجاد زمینه برای تعامل و همکاری بین فعالان اقتصادی ایفا کنند، این ظرفیت به تمامی وجود دارد. به این ترتیب این بستر در حقیقت یکی از مسیرهای تحقق شعار سال خواهد بود. چرا که رسالت نمایشگاه هم در مسیر تشویق تولید و هم در جهت افزایش مشارکت مردم در فرایندهای اقتصادی تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف با تمرکز بر تولیدات داخلی، دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای حضور در نمایشگاه‌ها، ارائه تسهیلات و مشوق‌ها به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها، برگزاری سمینارها و نشست‌های تخصصی با هدف تبادل دانش و تجارب در زمینه تولید، استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ تولید ملی، بخشی از برنامه‌هایی است که در راستای تحریک و تشویق تولید ملی در دستور کار داریم.

این مقام مسئول گفت:در اغلب این مراحل عمده تمرکز ما به جلب حمایت از شرکت‌ها و کسب و کارهای خرد است که عمدتا توسط مردم و بخش خصوصی اداره می‌شوند و تلاش می‌شود تا با جلب حمایت بخش دولتی امکانات لازم را در جهت توسعه و جهش کسب و کار در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه