English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تعداد خطوط بی آر تی اصفهان در دوره ششم شورا ۲ برابر شده است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دوره ششم شورا خطوط بی آر تی دو برابر شده است، همچنین تکمیل کمربندی و حلقه چهارم با قدرت در حال پیگیری است.

تعداد خطوط بی آر تی اصفهان در دوره ششم شورا 2 برابر شده است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، رسول میرباقری در نطق میان دستور صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با شکرگزاری پیرامون انجام بزرگترین حمله پهپادی و اولین حمله مستقیم به رژیم منحوس اسرائیل که از سوی ایران صورت گرفت، اظهار کرد: به همه کسانی که در طراحی و اجرای این فرمان رهبری اقدام کردند خسته نباشید گفته و از آنان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: امسال در حوزه‌های مختلف شهری اتفاقات خوبی را در اصفهان شاهد هستیم. امسال آخرین سال فعالیت دوره ششم مدیریت شهری است که باید استفاده خوبی از آن شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته نکوداشت اصفهان و رویدادهای فرهنگی پیش رو گفت: حضور مردمی را در این حوزه بیشتر لازم داریم. طراحی و تقویت طرح جامع گلستان شهدا و موزه دفاع مقدس، بردن کلاس‌های شهر به مدارس، آوردن برنامه های فرهنگی به مترو و اتوبوس، جشنواره‌های استعدادیابی و ارتقا بافت تاریخی در میدان امام علی (ع) از مهمترین اقدامات این حوزه است.

وی ادامه داد: در دوره ششم شورا خطوط بی آر تی دو برابر شده است، همچنین تکمیل کمربندی و حلقه چهارم با قدرت در حال پیگیری است ضمن اینکه در حوزه خدمات شهری و محیط زیست اتفاقات خوبی را شاهد هستیم. علاوه بر این بیش از 35 هکتار به فضای سبز شهر اصفهان اضافه شده که قابل توجه است.

میرباقری با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد: افتتاح چند تصفیه خانه در شهر اصفهان، توسعه فضای سبز، مهندسی معکوس ماشین‌های مکانیزه فرانسوی، کلنگ زنی محل پسماندهای ساختمانی از مهمترین اخبار خوش انجام شده شهر است.

وی با اشاره به انجام عملیات در خط دوی قطار شهری گفت: امروز کار بزرگی در این حوزه دور از چشم مردم در حال انجام است و این اقدامات در راستای تقویت حمل و نقل عمومی شهر انجام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: امسال ثلث حلقه چهارم قابل استفاده خواهد شد و این نیز یکی از مهمترین اقدامات عمرانی شهر اصفهان است. علاوه بر این تقاطع غیر همسطح روشن دشت، احداث پل فاخر، باغ مشاهیر، پردیس شمس آباد و سودان از پروژه‌هایی است که امسال به خوبی دنبال خواهد شد و امیدواریم در حوزه‌های مختلف آنگونه که زیبنده شهروندان اصفهانی است اقدامات انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جلسات مختلفی را با اعضای کمیسیون‌ شهرسازی داشته ایم و امیدواریم در پایان سال حسرت روزهای از دست رفته را نخوریم و از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه