English

همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی تمدید شد

دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده گفت: ارسال چکیده‌ تا ۳۰ اردیبهشت و ارسال اصل اثر تا ۳۰ تیر ۱۴۰۳ به دبیرخانه همایش تمدید شد.

همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی تمدید شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان در گفت و گویی اظهار داشت: همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی در ۶ محور و با هدف بررسی پایداری و کارآمدی خانواده از منظر علوم گوناگون برگزار شده است.

 وی «همایش پایداری و کارآمدی خانواده» را مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی دانست و گفت: این همایش با مشارکت ۱۵ نهاد علمی و با دارا بودن درجه ISC در حال اجر می باشد و مجموعه مقالات رسیده به دبیرخانه همایش در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده اذعان داشت: «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باورها و رفتارهای دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده»، ۶ محور همایش پایداری و کارآمدی خانواده هستند.

حجت الاسلام شفیعیان در پایان گفت: پژوهشگران می‌توانند تا 30 اردیبهشت 1403 در دو بخش مقالات و طرح‌های پژوهشی، برای ارسال چکیده مطالب خود اقدام و پس از انجام داوری اولیه، افراد می‌توانند تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، اصل مقالات و پژوهش‌های خود را از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی www.khanevadeh.isca.ac.ir ارسال نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه