English

امام جمعه موقت اصفهان:

اسرائیل با تعطیل کردن سفارتخانه‌های خود پشیمانی اش را نشان داد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز رژیم غاصب سفارتخانه‌های خود را در بسیاری از کشورها تعطیل کرده است که نشان از پشیمانی اوست.

اسرائیل با تعطیل کردن سفارتخانه‌های خود پشیمانی اش را نشان داد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی درخطبه‌های نماز عید فطر در جمع نمازگزاران اصفهانی بیان داشت:اگرچه رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط خود با کشورهای متعدد بود اما تعطیل کردن سفارتخانه‌هایش در دیگر کشورها نشانگر پشیمایی این رژیم غاصب و کودک کش است.

وی با بیان اینکه دشمن بداند سیلی محکمی خواهد خورد و از عمل خود پشیمان خواهد شد، افزود: ما نیز کاری خواهیم کرد که از اقدامات خود پشیمان شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با قدردانی از حضور مردم در سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم بر ضدآمریکا و اسرائیل غاصب فریاد زدند.

وی همچنین از حضور پرشور مردم در تشییع شهید راه قدس محمد رضا زاهدی قدردانی کرد و گفت: شهادت پاداش مجاهدت‌های خود در جبهه‌های نبرد بود.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه در ماه روزه داری انسان تقوای اخلاص و رضای خدا را تمرین می‌کند، افزود:فضایل اخلاقی در بی بردباری نیست بلکه در رسیدن به تقوای الهی است.

وی با اشاره به آیات قرآن در زمینه صبر گفت: به زودی با حضور حضرت مهدی (عج) در قدس شریف نماز بر پا می‌کنیم زیرا این وعده خدا است که پیروزی از آن خدا و انبیا خداوند است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بدون ترس و در کمال شهامت از آرمان‌های جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند، ایشان در دیدار اخیر با دانشجویان افق‌های بلندی را برای جهان اسلام ترسیم کردند، در این راستا باید اندیشه‌های ناب محمدی را به همه دنیا صادر کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه