English

استاندار اصفهان:

تنها راه توسعه استان اصفهان اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان است

استاندار اصفهان گفت: جز اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد گردشگری آینده دیگری برای استان اصفهان متصور نیستیم.

تنها راه توسعه استان اصفهان اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سیدرضا مرتضوی در نشست فعالان اقتصادی استان با محوریت تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با تأکید بر فراهم کردن زمینه‌های تحقق شعار سال، اظهار کرد: جز اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد گردشگری آینده دیگری برای استان اصفهان متصور نیستیم.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا با برنامه مشخص جهت تحقق شعار سال اقدام کنیم.

استاندار اصفهان با تأکید بر حضور و مشارکت مردم جهت تحقق جهش اقتصادی، اظهار کرد: در جامعه ما سرمایه و استعدادهای بسیاری وجود دارد که فعال نیستند.

مرتضوی گفت: سرمایه‌ها بایستی در خدمت تولید قرار بگیرند تا کمیت و تنوع بیشتری در حوزه تولید داشته باشیم.

وی ادامه داد: جهت تحقق شعار سال همانند دو سال گذشته قرارگاهی را با حضور صاحبنظران و متخصصان حوزه اقتصاد و تولید برگزار کردیم و این جلسات مستمراً تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا زمینه‌های مشارکت مردم در حوزه تولید و اقتصاد را فراهم کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به تدوین نقشه راه استان در حوزه مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: زمانی که نقشه راه استان ترسیم شود می‌توانیم ظرفیت‌های ملی را نیز مطالبه و استعدادهای استان را فعال کنیم.

مرتضوی اظهار کرد: در جلسات با صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان حوزه اقتصادی استان شرایط واقعی و حقیقی تولید و بازار فروش مطرح می‌شود که در اعمال نظرهای استان مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نباید به اعتماد عمومی آسیبی وارد شود از این رو فعال کردن ظرفیت‌های جدید و نگاه کارشناسانه به حوزه اقتصاد راهگشا خواهد بود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تولید بدون کارخانه، تولید در خانه و برندسازی از ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانند مورد توجه قرار بگیرند، این ظرفیت‌ها معطل مانده‌اند در صورتی که می‌توان با سرمایه‌گذاری اندک، ظرفیت‌های جدیدی در حوزه تولید ایجاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه