English

محدودیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر اصفهان را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر در اصفهان اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ علی اصغر زارع ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه پرفضیلت رمضان و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور برپایی هرچه باشکوهتر نماز عید سعید فطر محدودیت هایی را در مسیر های منتهی به مصلی امام خمینی (ره) شهر اصفهان اجرا می کند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 12 شب قبل از عید سعید فطر توقف هرگونه وسیله نقلیه درخیابان های مصلی و نیکبخت شرقی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح روز عید فطر، تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان مصلی از تقاطع"مصلی – سعادت آباد"، "مصلی – دهش"و "مصلی – شاترگلی" به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا پایان مراسم نماز پر فیض عیدسعید فطر ممنوع است.

این مقام انتظامی با اشاره به این که به منظور رفاه حال نمازگزاران گرامی، پارک حاشیه ای وسایل نقلیه در محل های مجاز در خیابان آزادگان، فرایبورگ، سعادت آباد و شیخ صدوق بلامانع است از شهروندان درخواست کرد برای شرکت در این مراسم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه