English

منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین دوره مجلس مطرح کرد:

اضافه‌شدن ۲۰۰ هزار معلم به بدنه آموزش و پرورش

منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اضافه‌شدن ۲۰۰ هزار معلم به بدنه آموزش و پرورش خبرداد.

اضافه‌شدن ۲۰۰ هزار معلم به بدنه آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،امیرحسین بانکی پور در نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دو اتفاق مبارک در آموزش و پرورش در حال روی‌دادن است که باید دقت نظر داشته باشیم تا به‌درستی انجام شود، یکی از آنها ۲۰۰ هزار معلم را قصد داریم به این مجموعه اضافه کنیم که نفس جدیدی به این نهاد می‌دهد و دیگری این است که نخبگان به آموزش و پرورش روی آورده‌اند و باید شیوه گزینش آنها به نحوی باشد که بتوان آموزش و پرورش را متحول کرد.

وی اظهار داشت: چهار سال گذشته از نمایندگان استان اصفهان درخواست کردیم تا نماینده‌ای در کمیسیون آموزش حضور داشته باشند که علی‌رغم زمزمه‌های شنیده شده اما متأسفانه محقق نشد.

نمایندگان استان اصفهان در کمیسیون آموزش حضور داشته باشند

منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس پیشرو انتظار داشتیم تا حداقل نماینده از استان اصفهان در کمیسیون آموزش حضور داشته باشد.

بانکی پور اذعان داشت: آموزش و پرورش از جانب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌عنوان کارویژه شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی عنوان شده است.

منتخب مردمی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دو اتفاق مبارک در آموزش و پرورش در حال روی‌دادن است که باید دقت نظر داشته باشیم تا به‌درستی انجام شود، یکی از آنها ۲۰۰ هزار معلم را قصد داریم به این مجموعه اضافه کنیم که نفس جدیدی به این نهاد می‌دهد و دیگری این است که نخبگان به آموزش و پرورش روی آورده‌اند و باید شیوه گزینش آنها به نحوی باشد که بتوان آموزش و پرورش را متحول کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه