English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

دستگیری ۲ سارق منازل نیمه ساز در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی 2 سارقی که اقدام به سرقت درب و پنجره و آهن آلات از داخل ساختمان های در حال ساخت می کردند در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

دستگیری 2 سارق منازل نیمه ساز در شاهین شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران گشت انتظامی کلانتری 12 شاهین شهر در نیمه های شب هنگام گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، متوجه توقف مشکوک یک دستگاه خودروی وانت مقابل یک ساختمان نمیه ساز شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در محل 2 سارقی را که در حال کندن درب های آلومینیوم ساختمان بودند مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند و با سرعت عمل خوب خود هر 2 متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی آن ها مقادیر زیادی آهن آلات ساختمانی مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس علاوه بر بزه ارتکابی به 6 فقره سرقت میلگرد و آهن آلات و درب های آلومینیومی از داخل ساختمان های در حال ساخت اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه