English

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خبر داد؛

میزبانی آموزش و پرورش اصفهان از نیم میلیون مسافر در نوروز ۱۴۰۳

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش از میزبانی آموزش و پرورش استان اصفهان از حدود نیم میلیون مسافر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

 میزبانی آموزش و پرورش اصفهان از نیم میلیون مسافر در نوروز ۱۴۰۳
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدعلی مدینه در این‌‌باره اظهار کرد: از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ و همزمان با آغاز به‌کار طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در استان اصفهان، میزبان بیش از ۴۷۲ هزار مسافر نوروزی بوده‌ایم.

وی ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی اسکان فرهنگیان نوروزی ادامه داد: مسافرانی که اصفهان را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند، از  ۱۴ فروردین ماه می‌توانند در مراکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان اسکان یابند و این مراکز آماده خدمات‌رسانی هستند.

مدینه متذکر شد: تاکیدات لازم برای جمع‌آوری تجهیزات اسکان مدارس و گندزدایی فضاهای آموزشی در اسرع وقت شده  تا در ۱۴ فروردین دانش‌آموزان به‌راحتی در کلاس‌های درس حاضر شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان با حدود ۷ هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه