English

به همت شرکت ساخت و نگهداری آزادراه اصفهان انجام شد؛

اجرای طرح فرهنگی «تقدیر از حافظان خانه و خانواده، منادیان اخلاق و ایمان» در آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان

طرح فرهنگی مذهبی انگیزشی و تشویقی «تقدیر از حافظان خانه و خانواده، منادیان اخلاق و ایمان» به همت شرکت ساخت و نگهداری آزادراه اصفهان(سان‌آرا) در آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان در حال اجرا است.

اجرای طرح فرهنگی «تقدیر از حافظان خانه و خانواده، منادیان اخلاق و ایمان» در آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،شرکت ساخت و نگهداری آزادراه اصفهان(سان‌آرا) طرح انگیزشی و تشویقی فرهنگی مذهبی «تقدیر از حافظان خانه و خانواده، منادیان اخلاق و ایمان» را با موضوع نماز اول وقت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت( خانواده پُرجمعیت ) در دستور کار قرار داد تا در سه مقطع زمانی نیمه دوم ماه مبارک رمضان در موکب امیرالمومنین علی (ع) و مسجد حضرت زهرا در محل عوارضی کاشان اجرا شود.

به منظور تجلیل از مسافران نوروزی و میهمانان ضیافت الهی شامل بانوان محجبه و دارای حجاب برتر(چادر)، مسافران اقامه کننده نماز اول وقت، دختران و پسران روزه اولی و خانواده‌های پر جمعیت اجرا در موکب امیرالمومنین علی (ع) و مسجد حضرت زهرا در مجاورت پلیس‌ راه و عوارضی کاشان، ورودی قمصر اجرا می‌شود که مرحله اول آن با اهدای هدایای فرهنگی، هنری و صنایع دستی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در ایام میلاد امام حسن(ع) اجرا شد.

طرح تشویقی فرهنگی مذهبی «تقدیر از حافظان خانه و خانواده، منادیان اخلاق و ایمان» در راستای ایجاد شور و نشاط معنوی، شادابی و امید آفرینی اجتماعی مورد تاکید در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

اجرای این طرح فرهنگی ارزشمند در مرحله اول مورد استقبال، رضایت و قدردانی فراوان مسافران نوروزی و میهمانان ضیافت الهی به‌ویژه خانواده‌ها قرار گرفت به طوریکه جمعی از مسافران به ویژه بانوان محجبه اذعان داشتند نظیر اجرای این طرح را با وجود سفر به استان‌ها و شهرستان‌های دیگر مشاهده نکرده‌اند.

گفتنی است طرح « توقف، حرکت» نیز در راستای کاهش تصادفات با اقدام فرهنگی مذهبی پذیرایی از مسافران نوروزی و اعطای افطاری ساده به میهمانان ضیافت الهی در موکب امیرالمومنین علی(ع) به همت شرکت ساخت و نگهداری آزادراه اصفهان(سان‌آرا) تا پایان روز عید فطر در حال اجرا است که این طرح نیز به عنوان اقدام ایجابی و مشوق رانندگان برای استراحت در طول مسیر و پرهیز از ادامه رانندگی با خواب آلودگی و خستگی بسیار مورد استقبال، مسرت و رضایت هموطنان تردد کننده از این آزادراه قرار گرفته و تجربه سفری لذت بخش و شاد را برای آنها ایجاد کرده است.

به گزارش موج؛ آزادراه‌ سان آرا در منطقه مرکزی کشور و از مسیر‌های مواصلاتی پرتردد با ۱۶۵ کیلومتر طول مسیر از کاشان تا اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه