English

با شاخص کیفی ۹۳ ؛

کیفیت هوای اصفهان سالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و سوم بهمن ماه با میانگین ۹۳ در وضعیت قابل قبول و سالم ثبت شده است.

کیفیت هوای اصفهان سالم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان  ۲۵ آبان با ۷۸، خیابان‌های فیض و استانداری با ۸۲، میدان انقلاب با ۹۱، خیابان پروین اعتصامی با ۸۰، دانشگاه صنعتی و خیابان فرشادی با ۷۲، رهنان با ۹۶، خیابان زینبیه با ۷۹، سپاهان شهر با ۷۷، بولوار کاوه با ۷۱ و خیابان میرزا طاهر با ۹۱ AQI در وضعیت قابل قبول است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۲۰، پارک زمزم با ۱۱۹، کردآباد با ۱۱۳ و ولدان با ۱۰۳ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس و در بزرگراه خرازی با ۱۵۲ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص هوا در سجزی با ۱۴۸ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، در نجف آباد با ۶۲ و شاهین شهر با ۵۷ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۶۱ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

همچنین امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله مبارکه، خمینی‌شهر، زرین شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه