English

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد خبرداد؛

فضاسازی شهری به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در نجف آباد

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد از فضاسازی شهری ویژه بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آمادگی مجموعه شهری نجف آباد جهت برگزاری ویژه برنامه های این مناسبت ملی خبر داد.

فضاسازی شهری به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در نجف آباد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مصطفی حیدری ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و زنده نگاه داشتن رشادت و ایثارگری های شهدا و مبارزان انقلابی این مرز و بوم در سال 57، فضای شهر نجف آباد و مناطق پنج گانه عطر و بوی انقلابی به خود گرفت.

وی با اشاره به بزرگداشت مناسبت های گذشته و پیش رو همچون میلاد حضرت زهرا(س)، میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و جریان افزایش شور و نشاط انقلابی با هدف حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو در سطح شهر، تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار محوری و کشوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن»، اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اقدام به فضاسازی بصری و محیطی با نصب پرچم های جمهوری اسلامی و پرچم های رنگی در میادین، بلوارها، معابر اصلی و محورهای ورودی شهر، آذین بندی و نورپردازی، نصب ریسه های منقش به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ویژه دهه فجر نموده است.

مصطفی حیدری افزود: دهه مبارک فجر یادآور حماسه های بزرگی است که آحاد ملت ایران به خصوص مردم انقلابی و همیشه در صحنه نجف آباد به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)  طی سال های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی آفریدند و با تقدیم بیش از 38 شهید گرانقدر نقشی بسزا در تحقق حکومت اسلامی در این مرز و بوم ایفا نموده و جملگی در شرایط حساس کنونی به عنوان میراث داران این نعمت الهی، رسالت و وظیفه ای به عهده داریم تا در مسیر زنده نگه داشتن آن دستاوردها گامی عملی و  برداریم.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت فضاسازی شهری با بیش از 12بنر تک پایه های تبلیغاتی سطح مناطق پنج گانه شهری، چاپ و توزیع 3هزار پوستر مناسبتی،  ۱۰۰۰ پرچم با طرح فجر پیروزی، 500عدد کتیبه عمودی و 6هزار متر ریسه پرچم در معابر اصلی و .. انجام شد.

حیدری توجه به وجود نواحی پنج گانه شهری نجف آباد در مناسبت های ملی و مذهبی را از رویکردهای اصلی اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری عنوان کرد و گفت: در این راستا تمامی زیرساخت و امکانات شهری به صورت هماهنگ و جامع به پوشش فضاسازی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تخصیص یافت.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد افزود: مزین شدن پایه پرچم های میادین اصلی مناطق مختلف شهری، ریسه بندی خیابان های اصلی دکتر شریعتی و امام خمینی(ره)، تقویت المان های نوری بلوار میرداماد، چاپ و نصب بنرهای شهری با شعار "همه برای ایران" ویژه دهه فجر نجف آباد، و فضاسازی مناطق و سازمان های تحت پوشش شهرداری با بنرهای مناسبتی دهه فجر و .. از دیگر اقدامات این مناسبت ملی است. وی با اشاره به اینکه قسمت عمده سازه های محیطی و تبلیغاتی شهر به صورت ویژه به گرامیداشت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اختصاص داده شده است افزود: با انجام تدابیر خاص فضاسازی مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، به فضاسازی محیطی این یوم الله نگاه ویژه ای شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه