English

در ده ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

کشف ۱۷۸۰ فقره انشعاب غیرمجاز در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: 1780 فقره انشعاب غیر مجاز در ده ماهه سال جاری در سطح استان اصفهان کشف شد که 1390 فقره انشعاب آب و 390 فقره انشعاب فاضلاب را شامل می شود.

کشف 1780  فقره انشعاب غیرمجاز در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین اکبریان با بیان اینکه نصب انشعاب غیرمجاز تجاوز به حقوق دیگران محسوب می شود گفت: به همین منظور سال گذشته ستاد شناسایی انشعابات غیر مجاز در آبفای استان اصفهان تشکیل شد و به دنبال آن، در ده ماهه سال جاری تعداد انشعابات کشف شده نسبت به 12 ماهه سال گذشته دو برابر شده است.

وی انشعابات غیر مجاز کشف شده در مناطق 6گانه شهر اصفهان را 633 فقره عنوان کرد و گفت: 60 درصد از مصارف این انشعابات غیر مجاز کشف شده مسکونی و 40 درصد غیر مسکونی بوده است .

اکبریان با بیان اینکه مصرف آب شرب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست گفت: انشعاب های غیرمجاز آب علاوه بر افزایش بی رویه مصرف، سبب بروز خسارت هایی به شبکه توزیع و تأسیسات، اختلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکان، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین افت فشار آب در شبکه توزیع می شود و انشعابات غیرمجاز فاضلاب نیز فشار مضاعف بر شبکه جمع آوری فاضلاب و بعضا آلودگی در شبکه را به دنبال دارد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان گفت: شهروندان می توانند در راستای مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت در پویش «شهروند مروج»، آبفای استان را در کشف انشعابات غیر مجاز یاری رسانند.

اکبریان بیان داشت: لازم به توضیح است که مردم استان اصفهان می توانند با مشارکت در پویش «شهروند مروج»، مستندات مربوط به هر گونه مصرف بی رویه آب را از طریق درگاه های مختلف شامل سایت شرکت، تماس با شماره ۱۲۲، ارسال عکس و فیلم به پیام رسان ایتا (شماره ۰۹۳۷۲۷۱۰۶۱۵) و اپلیکیشن همراه آبفا به اطلاع شرکت آبفای استان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه