English

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان خبرداد؛

۵ واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمب شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از پلمب 5 واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای 27 واحد صنفی در اصفهان خبر داد.

5 واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمب شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ مسعود طُریفی بیان کرد: طرح نظارت بر واحدهای صنفی توسط اداره نظارت براماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مدت 72 ساعت در شهر اصفهان اجرا و در این طرح از 98 واحد صنفی پوشاک و اغذیه فروشی بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در این طرح پس از بررسی های دقیق صورت گرفته نهایتاً با هماهنگی قضائی 5 واحد صنفی متخلف پلمب و برای 27 واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت موازین قانونی و تخلفات انضباطی را از جمله دلایل پلمب واحدهای متخلف برشمرد و گفت: همچنین در این بازدید ها به متصدیان  واحدهای صنفی درخصوص رعایت قوانین و مقرارت اماکن عمومی آموزش های لازم ارائه شد.

سرهنگ طُریفی  در خاتمه خاطرنشان کرد: پلیس به طور مستمر اقدامات کنترلی و نظارتی خود را انجام می دهد و از شهروندان نیز می خواهیم  در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 اطلاع رسانی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه