English

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است / شاخص کیفی هوا ۱۲۰

کیفیت هوای اصفهان امروز اول بهمن ماه با میانگین ۱۲۰ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است / شاخص کیفی هوا ۱۲۰
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۱۲۴، میدان انقلاب با ۱۲۹، بزرگراه خرازی با ۱۲۸، رهنان با ۱۳۵، بولوار کاوه با ۱۲۲، خیابان میرزا طاهر با ۱۱۰ و ولدان با ۱۰۷ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۸، دانشگاه صنعتی و کردآباد با ۱۵۲ و زینبیه با ۱۵۹ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

امروز در ایستگاه پارک زمزم نیز شاخص هوا با ۹۲، خیابان پروین اعتصامی با ۸۶، سپاهان شهر با ۹۳، خیابان فرشادی با ۸۳ و خیابان فیض با ۹۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.

در حال حاضر شاخص هوا در سجزی با ۵۷، مبارکه با ۸۳ در وضعیت قابل قبول در قهجاورستان با ۱۵۵ ناسالم برای عموم شهروندان و در زرین شهر با ۱۰۴ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

همچنین امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله شاهین‌شهر، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه