English

عدم اسکان مهندس امامی در نجف‌آباد؛ بهانه یا واقعیت؟

گمانه‌زنی‌ها در مورد توقف مصوبه شورای حل اختلاف استان اصفهان با رأی دیوان عدالت اداری کشور

با گذشت مقاطع مختلف و پس از عدم تایید مصوبه شورای اسلامی شهر نجف آباد پیرامون عزل امامی توسط شورای انطباق شهرستان، اعضای دوره ششم شورای اسلامی نجف آباد از طریق شورای حل اختلاف استان اصفهان پیگیر مصوبه خود با کلید واژه عدم اسکان شهردار در نجف آباد شدند.

گمانه‌زنی‌ها در مورد توقف مصوبه شورای حل اختلاف استان اصفهان با رأی دیوان عدالت اداری کشور
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،با بررسی های صورت گرفته و پس از جمع‌آوری منابع شورای حل اختلاف استان اصفهان با مصوبه شورای شهر اعلام موافقت نمود و رای به عزل عبدالرسول امامی از شهرداری نجف آباد داد.

امامی چون پس از دریافت تذکر شورا به سکونت در نجف‌آباد، در منطقه سه ویلاشهر اقدام به سکونت کرده و مدرک مستند قولنامه این منزل نیز به شورای اسلامی ارائه شد‌. به نظر می رسد با توجه به نادرست بودن ادعای مطرح شده توسط شورا و سکونت امامی در نجف آباد امکان و شرایط پیگیری ایشان از طریق دیوان عدالت اداری مهیا می باشد. لذا در بین گفتگوهای شنیده شده در محافل مختلف مباحثی چون توقف مصوبه شورای حل اختلاف استان به گوش می رسد.

با توجه به مدارک موجود و تامین خواسته شورا عزل مهندس امامی به این علت بیشتر به بهانه شبیه بوده و وجاهت قانونی ندارد. با توجه به شناختی که از مهندس امامی در مدیریت مناطق مختلف شهر اصفهان وجود دارد می توان پیش بینی کرد وی  بر اساس تعهد خود در قبال شهر نجف آباد با تمام توان و انرژی خود را بر طرح شکایت از مصوبه شورای حل اختلاف استان اصفهان در محضر دیوان عدالت اداری کشور معطوف خواهد کرد.

گمانه زنی ها بر این مبحث اتفاق آرا دارد که با ارائه مدارک و طرح شکایت از این مصوبه، موارد موجود به نفع شخص مهندس امامی خواهد چرخید و ایشان به سمت شهرداری نجف آباد باز خواهند گشت.

برگزاری هشت قسمت از داستان خدمت و تقدیم پروژه های شاخص و محله محور در مناطق شهر نجف اباد که از طریق برنامه تلویزیونی باغ شهر از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود شاهد و گویای خدمت صادقانه شهردار ولایی و مکتبی در این بازه زمانی دارد.

برگزاری دیدارهای مردمی و نشست های صمیمی مدون با معتمدین و نخبگان شهری از دیگر امتیازات وی بوده که توانسته ارتباطی دو طرفه و تعاملی سازنده بین مدیران و مردم شهر ایجاد نماید.

بر همین اساس امکان متوقف نمودن رای عزل ایشان توسط دیوان عدالت اداری امری ممکن به نظر می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه