English

حجت الاسلام علیجانی خبرداد؛

حضور کارشناسان نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی در مدارس سمپاد استان اصفهان

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: بر اساس تعامل و تفاهم انجام شده با اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان اصفهان، کارشناسان این مرکز با حضور در مدارس سمپاد پاسخگوی سؤالات دانش آموزان هستند.

حضور کارشناسان نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی در مدارس سمپاد استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی اظهار داشت: مدارس سمپاد از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین مدارس داخل کشور است که هر ساله، دانش آموزان بسیاری برای تحصیل در این مدارس در یک فضای رقابتی شرکت کرده تا دانش علمی آن ها سنجیده شود.

وی با بیان این که مدارس سمپاد، مدارس نخبگانی و آینده‌ساز کشور محسوب می‌شود، افزود: با توجه به رویکرد چرخه حکمرانی این مرکز، استان اصفهان به عنوان شروع کننده تبلیغ چهره به چهره در 24 مدرسه سمپاد فعالیت خود را تاکنون در هشت مدرسه در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، خمینی شهر و نجف اباد را شروع کرده و إن شاء الله در آینده نزدیک در بقیه مدارس امتداد پیدا خواهد کرد.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان وابسته دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: این نشست‌ها که رویکرد گفت و گو محور دارد با حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، کلام و عقاید، فقه و احکام، اخلاق و تربیت، مشاوره و تاریخ  برگزار می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند در یک فضای صمیمی سؤالات خود را پرسیده و گفت و گو داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه