English

به مدت ۲۴ساعت اجرایی شد؛

دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: 15 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از یک کیلو انواع مواد افیونی کشف شد.

دستگیری 15 خرده فروش مواد مخدر در خمینی شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد قاطع با مخلان آسایش و آرامش شهروندان، طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت 24ساعت در سطح حوزه استحفاطی شهرستان اجرایی شد.

 این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی 15 خرده فروش مواد مخدر در ادامه اجرای این طرح افزود: متهمان پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات هایی کاملا هماهنگ دستگیر و از مخفیگاه آنان بالغ بر یک کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در ادامه گفت: در مرحله دیگری از این طرح، 69 معتاد متجاهر از محلات هدف شناسایی، جمع آوری و برای سپری کردن مراحل درمانی به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

سرهنگ براتی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و امنیت محله محور با هدف برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت گسترده اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه