English

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان خبر داد؛

برگزاری همایش بین المللی «پیام طوفان الاقصی » در اصفهان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» در روز پنجشنبه چهاردهم دی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان خبر داد.

برگزاری همایش بین المللی «پیام طوفان الاقصی » در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، پیام نجفی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» با هدف تبیین و روشنگری رویکرد‌های جبهه مقاومت و بررسی ابعاد عملیات طوفان الاقصی در غزه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می شود.

وی بیان داشت: این همایش همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دو زبان فارسی و عربی و بصورت حضوری و برخط(آنلاین) با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی ساعت 9 صبح پنجشنبه در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد واحد اصفهان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه خود می‌داند که در قالب برگزاری یک همایش بین‌المللی، به بررسی و بیان روایت‌ها و واقعیت‌های طوفان الاقصی و غزه بپردازد.

نجفی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید در کنار تبیین حمله پیروزمندانه طوفان‌الاقصی و مظلومیت مردم غزه برای نُخبگان و مردم، تعامل سازنده‌ای نیز با آحاد جامعه، جریان مقاومت و کشورهای اسلامی برقرار کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان ادامه داد: همچنین در این رویداد بین المللی سخنرانان داخلی و اندیشمندانی از جهان اسلام و جهان عرب به بررسی سه بعد درایتی، روایتی و رشادتی این عملیات می‌پردازند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و غرب با سانسور، حصر و محدودیت فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها در غزه، اقدام به انتشار اخبار روایت‌های جعلی می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان وظیفه خود می‌داند که در قالب برگزاری یک همایش بین‌المللی، به بررسی و بیان روایت‌ها و واقعیت‌های طوفان الاقصی و غزه بپردازد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اظهار داشت: باید روایت‌های نادرستی که از سوی رسانه‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود را نقد کرده و روایت‌های درست را منتشر کنیم.

پیام نجفی با بیان اینکه در این همایش میزبان دانشجویان کشورهای  منطقه و از جمله عراق  هستیم ، گفت:در نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه»خانواده های جبهه مقاومت از ایران وعراق تجلیل می شوند.

دانشگاه ازاد اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه