English

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مسیر اشتباه تغذیه دانش‌آموزان در مدرسه اصلاح شود

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مسیر اشتباهی که دانش‌آموزان در تغذیه خود پیموده‌اند باید در مدرسه و با حضور مراقب سلامت اصلاح شود؛ مدارسی که دارای برنامه تغذیه سالم هستند قابل‌تقدیر است.

مسیر اشتباه تغذیه دانش‌آموزان در  مدرسه اصلاح شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، بهنام امینی در گردهمایی مراقبین سلامت استان اصفهان اظهار داشت: هدف از تشکیل این همایش برای دومین بار در سال جاری این است که انسجام و هماهنگی و توانمندی بیشتری در حوزه سلامت را به مدارس منتقل کنیم.

وی ادامه داد: آمار روبه‌رشد دیابت در کشور زنگ خطیر است تا نظارت بر روی تغذیه نسل جوان صورت گیرد و غربالگری بالای ۱۸ سال در سطح جامعه و زیر ۱۸ سال هم طبق بخشنامه ارسالی در مراکز بهداشت تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه به‌صورت رایگان انجام شود.

امینی اذعان داشت: مسیر اشتباهی که دانش‌آموزان در تغذیه خود پیموده‌اند باید در مدرسه و با حضور مراقب سلامت اصلاح شود؛ مدارسی که دارای برنامه تغذیه سالم هستند قابل‌تقدیر است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت و پتانسیل سفیران سلامت می‌تواند در ارتقای سطح سلامت مؤثر باشد و در این زمینه باید برندسازی مناسبی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته سوانح سوختگی آموزش‌های متناسب با حوادث سوختگی به دانش‌آموزان ارائه شود چراکه اثر آن در خارج از مدرسه و در سطح خانواده و جامعه قابل رویت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه