English

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد؛

اجرای طرح یک روز بدون کیف در مدارس ابتدایی استان اصفهان

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح یک روز بدون کیف در راستای مفاد و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی استان اصفهان اجرا می شود.

اجرای طرح یک روز بدون کیف در مدارس ابتدایی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وجیهه فاضل اظهار داشت: شیوه‌نامه اجرایی طرح یک روز بدون کیف در راستای مفاد و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین و به تمامی مدارس ابتدایی استان اصفهان ارسال شد.

وی افزود: طرح یک روز بدون کیف، در تلاش است تا ضمن ایجاد فضایی متنوع و سرشار از فرصت‌های تربیتی، اندکی از آسیب‌های حمل روزانه کیف توسط دانش‌آموزان بکاهد و حس تعلق خاطر آن‌ها نسبت به فضای گرم مدرسه را افزایش دهد.

فاضل عنوان داشت: مدارس به‌عنوان مهم‌ترین جایگاه حضور نسل‌های آینده، باید محیطی سالم و پویا باشند؛ چراکه ایجاد محیطی شاد و پر نشاط منجر به یادگیری اثربخش‌تر و باکیفیت‌تر خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تشریح این طرح، خاطرنشان کرد: براساس شیوه‌نامه تنظیم شده، مدارس ابتدایی سراسر استان دو روز را در هرماه به طرح یک روز بدون کیف اختصاص خواهند داد و در این روز، برنامه‌های متعددی را که مبتنی بر ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین طراحی شده‌اند تجربه خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه