English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان:

اراضی ملی استان اصفهان به ارزشی بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان به بیت‌المال بازگردانده شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: اراضی ملی استان اصفهان در شهرستان های کاشان و جرقویه به ارزشی ۱۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

اراضی ملی استان اصفهان به ارزشی بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان به بیت‌المال بازگردانده شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،امیر سعید باقری اظهار کرد: ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان‌های کاشان وجرقویه شناسایی و از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد. 

وی افزود: بر این اساس، در مجموع ۴۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان‌ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع ۱۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده‌است، گفت: اراضی رفع تصرف شده شامل زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در شهرستان کاشان بوده است. 

وی افزود: در شهرستان جرقویه نیز اراضی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع به ارزش ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رفع تصرف فوری شده‌است.  

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی ، تجاوز به حقوق همه مردم به‌ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: مردم عزیز استان اصفهان پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، از مراجع قانونی ذی‌صلاح استعلام بگیرند، چرا که تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضائی و تخریب بناهای احداث، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه