English

در کمتر از یک هفته اخیرصورت گرفت؛

رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۵۷ میلیارد ریال

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان های جرقویه و کاشان در مجموع به ارزش ۵۷ میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۵۷ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ امیر سعید باقری اظهار کرد: در کمتر از یک هفته اخیر، ۲ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان های جرقویه و کاشان شناسایی و از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد. 

وی افزود: براین اساس، در مجموع پنج هزار و ۳۸ مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد.     

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع ۵۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: اراضی رفع تصرف شده شامل زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۸ متر مربع و به ارزش ۵۱ میلیارد ریال در شهرستان جرقویه و اراضی به مساحت ۳ هزار مترمربع و به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان کاشان بوده است. 

وی اضافه کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان اصفهان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند. 

گفتنی است؛ یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، حفاظت از ۱۵۶ هزار هکتار از اراضی را برعهده دارد که از این میزان مساحت، ۱۳۶ هزار هکتار در ید و حدود ۲۰ هزار هکتار تصرفی سنوات قبل است که مربوط به قبل از تشکیل یگان بوده که پرونده های حقوقی آنها در مراجع قضایی در حال رسیدگی است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه