English

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی در قالب طرح «هفت‌سنگ» در اصفهان

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از آغاز برگزاری اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در قالب طرح هفت‌سنگ خبر داد.

برگزاری اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی در قالب طرح «هفت‌سنگ» در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، اکبر رحمتی دراین‌خصوص اظهار داشت: مهارت‌آموزی کمک‌های اولیه، مهارت‌های مشاوره‌ای و تقویت هویت دینی و ملی دانش‌آموزان همراه با اجرای برنامه‌های شاد و بانشاط از اهداف مهم برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت است،

وی ادامه داد: یکی از بسترهای مهم تربیت دانش‌آموزان، اردوهای دانش‌آموزی است که نقش بسزایی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان دارد.

رحمتی ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ۱۵۰۰ دانش‌آموز استان اصفهان در این اردوها شرکت خواهند کرد تا مهارت‌آموزی در حوزه‌های مختلف را در فضایی بانشاط تجربه کنند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تصریح نشان کرد: اردوهای یک‌روزه شامل برنامه‌های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقای مهارت‌های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این اردوها علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می‌کند تا استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان شناسایی و شکوفا شود؛ گفت‌وگوی جمعی، مسابقه و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در کنار نشست سواد رسانه‌ای و آگاهی‌بخشی در خصوص خطرات فضای مجازی، از بخش‌های مهم این اردوها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه