English

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان خبرداد؛

نظارت ویژه بر ترازوی واحدهای صنفی و بازارچه های اصفهان درآستانه شب یلدا

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر صحت عملکرد ترازوها و وسائل توزین و سنجش واحدهای صنفی، بازارچه‌ها و مراکز خرید بزرگ، در آستانه شب یلدا در استان آغاز شد.

نظارت ویژه بر ترازوی واحدهای صنفی و بازارچه های اصفهان درآستانه شب یلدا
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مهدی هادی بیان کرد: طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف  از بیستم تا پایان آذرماه سالجاری در سطح استان اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به نزدیک شدن ایام نکوداشت آئین سنتی و ملّی مراسم طولانی‌ترین شب سال ( شب یلدا ) در سطح استان و پیش‌بینی افزایش سطح مبادلات تجاری در بازار و به ویژه بازار مواد غذایی و ضرورت نظارت مضاعف بر صحت عملکرد تمامی وسائل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف، با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف «برای مصرف‌کنندگان با جلوگیری از کم‌فروشی» طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش  اجرامی شود.

هادی ادامه داد:امسال در برنامه کشوری و همزمان، طرح ویژه آزمون ترازوهای اصناف از ۲۰ تا ۳۰ آذر اجرا و بازرسی‌ها در آن تشدید می‌شود.

سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان گفت: بر اساس ماده ۱۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کنترل، نظارت و آزمایش ادواری اوزان و مقیاسها و وسایل سنجش از مهمترین وظایف این اداره کل بوده و جهت جلوگیری از تضییع حقوق عموم شهروندان، تمام تلاش خود را خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه